יום שישי, 28 באוקטובר 2011

הראש ההודי

הנושא שלנו היום יהיה החלק העליון של ההודים...או בקיצור הראש ההודי.
נתחיל מזה שהראש ההודי הוא לגמרי בלתי מובן.
הם כאילו אומה שלמה של ילדים...או אולי נאמר בעדינות קצת אינפנטילים... ואני אומרת את זה בסימפטיה גדולה.
אין בהם ביקורת או ציניות או אלימות.
יתכן שזה בגלל שהם כולם מאמינים מאוד בדת ההינדית או הג׳יינית או ה...מהמשפחה של הבודהות הקטנות האלו.
הם מאמינים שאנחנו רק גילגול קטן כאן ואם נתנהג יפה, בגלגול הבא המצב ישתפר. בינתיים צריך להיות נחמדים, לא לקטר, לא להתרגז, ולהעביר את הזמן בקארמה טובה...
אז זה עובד ככה שכולם מחייכים...וכולם ניגשים אליך עם יד מושטת לשלום (יד ימין כמובן) ושאלה ״וואט איז יור נים״ ״וואט איז יור קנטרי?״...
טוב, אם אגיד לך את שמי...אז מה..אתה תזכור...מה זה עוזר לך...אבל אני אומרת...והם הופכים לחברים שלי...

עכשיו יש ענין נוסף וזה ניעת ראש של הודים...זה משהו שהוא בין כן ללא. זוהי תנועה אלכסונית של הראש עם הזזה משמאל לימין. כששואלים הודי אם הוא מסכים שנצלם..הוא עושה ככה עם הראש...ואז...אין לנו מושג אם הוא אמר כן או לא...אז אנחנו מצלמים!!!!
אני מאוד רוצה להצליח לעשות את התנועה ואני מתאמנת על זה שבוע עד שאתמול נתפס לי איזה שריר בצוואר...ככל הנראה כדי לבצע את התנועה הזו צריך שריר הודי שאין לי אותו. נאלצתי לקחת אקמול ולהקפיד לא להתאמן על זה יותר למרות שבתחרות עם דוויד כמעט ניצחתי ואני עושה את זה כמעט כמוהם...

דבר נוסף בראש ההודי זה השיער...
נתחיל עם זה שיש שני מיליארד הודים...אבל לתשעים אחוז מהם יש שביל בשיער. הודי ללא שביל זה לא הודי טוב. לפעמים בתחילת השביל יש סימן של אין כניסה בצורת טיקה אדומה...אבל לא אצל כולם.
כשהולכים ברחוב הולכים מולך נהרות אדם של אנשים..לאן הם הולכים..אחד ליד השני...לא דוחפים..המונים.
צבע עורם שזוף ושחום כמו צבע תה מסאללה.
יש כאלה שיש להם שביל באמצע וכאלה עם שביל בצד. יש כאלה עם ראש מגולח ורק צמה קטנה מבצבצת מאחור. יש כאלה שלא הסתפרו כבר שנים ושיערם התאסף לו לראסטות וכאילו נחשים יוצאים מהראש. ותמיד השיער השחור בוהק. 
ויש עוד קטע מדהים...השיער לא נעצר וצומח רק על הראש...חברה, יש להם שיער על האזניים...אתם לא תאמינו כמה גארפילדים ראינו וצילמנו.
וזה לא נגמר בשיער...על השיער...יש מיליון סוגים של טורבנים...לבנים ואדומים וכתומים שעשויים מחת׳כת בד באורך שישה מטר והם כורכים אותו סביב סביב...ובסוף הם נראים כמו סוכריה על מקל...
וגם יש כאלה ששיערם הלבין...אז הם עושים חינה...ואוי ואבוי איך שהם נראים.

אנחנו חריגים..אני אישה עם שיער קצר...רחמנא ליצלן...ודוד עם שיער לבן...אם אתה לא מהרג׳ה...איך נהיה לך לבן...או איך הגעת לגיל המופלג הזה...
ו...מה ששכחתי לציין שאין הודי ללא נזמים או עגילים...נו שוין...וגם טיקות...וגם צמידים...המון שנצנצנים (כמו שדור, נכדי האהוב, קורא לנצנצים)...
טוב בתחילה כבר ציינתי שהם כמו ילדים...וילדים אוהבים נוצצים.
האמת היא שגם אני.
אני נעצרת ליד כל דוכן שמונצס לעשות ״איי שופינג".
הבנות ההודיות גם להן יש ראש...עם צמה ענקית, שחורה משחור.
אותי הן ממש מסקרנות ומרתקות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה