יום שישי, 28 באוקטובר 2011

אינקרדיבל אינדיה

חוטי חשמל שקשורים כמו בלאגן אחד גדול, נראים כמו סליל חוטים שהתפזר...
ואני שואלת...איך זה עובד ככה.

החברה משתינים פה בכל פינה....אין מצב שלא מסיתים את הראש ולא רואים מישהו משתין...
ואני שואלת...אחד - למה? שתיים- למה זה מסריח כל כך....

חרה של פרות בכל מקום
ואני שואלת...איך הבהמה הענקית הזו הפכה לקדושה...זה לא ברור. 

הכבישים...כולם!!!! אוטו ריקשה, ריקשה מן, אופניים, אופנועים, מכוניות, חמורים, פרות, בופלו...כולם על הכביש לכל הכיוונים...
ואני שואלת...איך זה עובד הכוורת הזו....לכל הרוחות

פיפ...פיפ....פיפ...פיפ
ואני שואלת...אם הלכה למישהו הצפצפה של הרכב....יותר גרוע ממה שאם הלך לו הפקוגנג ראש...הם כל הזמן מצפצפים, למה?

ג׳סט לוק...לוק...נו מני...
ואני שואלת...אז למה הם נעלבים אם אני רק לוק ובסוף לא קונה כלום...הם הבטיחו לי...

בטח שיש מים חמים....
ואני שואלת...איך זה שתמיד כשאנחנו מגיעים לאיזה גסט האוס...אנחנו שואלים אם יש מים חמים...והם משיבים שכן וכעבור דקה...יש פרובלם במים...בכלל...ואין אפילו טיפה של קרים. וזה קרה כמעט בכל הגסטהאוסים. 

תחרות ביריקות
ההודים יורקים כל הזמן...אם זזת לרגע כדי לא לדרוך על מוקש שהשאירה פרה קדושה אתה עשוי למצוא את עצמך בקו האש של איזו יריקה עסיסית של איזה הודי.
ואני שואלת: אם היתה אולימפיאדת יריקות...ההודים היו זוכים במקום ראשון?

הקשר בין דת לתסרוקת
מעולם לא שיערתי שיש לינק כזה גדול בין שיער לדת.
ראינו את הנזירים הטיבטים שמגלחים את השיער.
פגשנו את הסיקים שלא מסתפרים ולא מתגלחים.
פגשנו את ההינדים שבכל פינת רחוב יושבים על אבן וספר או גלב מסדרים אותם.
פגשנו את הסאדואים שלא מסתפרים ועושים מן ראסטות נחשים מהשיער
פגשנו את הבראהמינים שמגלחים אבל משאירים אנטנה....
ואני שואלת: איך לא שמתי לב לזה עד כה? הרי גם אצלנו יש לדת ולתסרוקת קשר עז.


וויצ׳ קנטרי יו?
אחרי שענינו מיליון פעמים יזראל...והשיבו לנו אהה...ניוזלנד...
החלטנו לענות ״יו גס״...
אלו שמבינים, מיד אמרו ״ג׳רמני״...בגלל הבלונד של דוד
אלו שלא מבינים אמרו ״אההה יוגס, נייס קנטרי....״


אחרי שחלינו בכל מיני תחלואי הודו שהמוכר ביותר הוא כאבי הבטן ותוצריהם...הבנו שהבטן מורכבת מכל מיני חלקים והם יכולים לכאוב כל אחד לחוד וכולם ביחד.
המיחושים הקשים ביותר היו בימים האחרונים כתוצאה ממחלת ההום סיק...

איזה כיף!
לדעתי אין מצב שהצלחתי להעביר את החוויה הענקית הזו במילים.
אולי קצת וגם זה דיינו
נמסטה.

את כל הצילומים המדהימים צילם דוד. וזהו ממש רק קמצוץ קטן מאוסף תמונות נפלא שאספנו בטיול בהודו.

דוד בפעולה, צילם וצילם....והצליח להביא את הודו איתנו הביתה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה